S YOUTUBE KANALOM IMATE VLASTITU WEB TELEVIZIJU

319

Ne kaže se uzalud da slika govori više od tisuću riječi. A što je onda s videom? Koliko tek poruka može odaslati jedan kratki, profesionalno izrađeni promidžbeni video?

Internet je svakodnevno zatrpan s milijunima informacija u raznovrsnim formatima. Glavni cilj kvalitetnog digitalnog marketinga je istaknuti se u tom mnoštvu podataka. Previše informacija utječe na pad zainteresiranosti i pozornosti. Stoga se upravo kratki promidžbeni video nameće kao jedna od novijih, u zapadnom poslovnom svijetu iznimno popularnih metoda oglašavanja.

Vjerojatno svaki dan na YouTubeu slušate glazbu, no jeste li svjesni koliki broj ljudi uz Vas još posjećuje tu stranicu? Milijarda korisnika, da YouTube ima preko milijardu korisnika, trećinu svih korisnika interneta na svijetu. Vidite li sada koliki tu potencijal leži za Vaše video oglašavanje?

Vrlo bitna stavka je i uvezanost YouTubea s Facebookom i ostalim društvenim mrežama. Vi Vaš video možete podijeliti tisućama korisnika, oni će ga opet dalje dijeliti, netko će ga staviti na neku web stranicu, poslati prijatelju putem e-maila. Ako imate blog, video je nevjerojatno koristan dodatak. Upravo su vlogovi, video blogovi, novi naraštaj blogova putem kojih možete kreirati svoju pravu malu web televiziju. Neslućene su mogućnosti koje pred Vas stavlja video oglašavanje.

Naravno, kao i u svakom dijelu marketinga, kvaliteta izrade je iznimno bitna. Vaš video se mora istaknuti u mnoštvu drugih, ne smije biti predug i dosadan, mora biti kratak, jasan, a opet zanimljiv. Bitno je prenijeti pravu poruku ciljanoj publici i njome proširiti krug kupaca, klijenata, pratitelja, poslovnih partnera.

Budući da je za izradu profesionalnog videa potrebna i odgovarajuća oprema kao i tehničko znanje, kontaktirajte provjerenu marketinšku agenciju koja će za Vas odraditi taj posao. Uvežite što više marketinških alata u Vašu poslovnu priču, budite poduzetni i otvoreni novim idejama. Uspjeh je pred Vama!

LEAVE A REPLY