VAŽNOST POSLOVNE KOMUNIKACIJE PUTEM DRUŠTVENIH MREŽA

1095

U posljednjih nekoliko godina društvene mreže postale su neizostavan poslovni alat za svakoga poduzetnika. U Hrvatskoj i dalje prednjači Facebook, no nije zanemariva ni uloga Twittera, Instagrama i mreže Google +.

Komunikacija putem društvenih mreža omogućuje jednostavno i brzo predstavljanje vlastitih proizvoda i usluga širokom krugu potencijalnih klijenata, uz minimalne troškove. Dinamičnost i mogućnost brze prilagodbe jedne su od osnovnih prednosti ovog vida marketinga.

Uzmimo za primjer Facebook koji pokriva većinu svijeta, s oko dvije milijarde trenutačnih korisnika. Do milijuna korisnika svaki dan dolazi neograničeni broj informacija, omogućena je interakcija svakoga sa svakim bez obzira gdje se trenutno nalazi.

Upravo zbog tog mnoštva podataka kojima je prosječni korisnik na dan zatrpan, bitno je pravilno se i kvalitetno predstaviti kako bi izgradili svoju prepoznatljivost. Uz pravilnu komunikaciju, tvrtke na društvenim mrežama grade baze tisuća vjernih pratitelja i kupaca koje u svakom trenutku mogu obavijestiti o promjenama, novim akcijama, ponudama. Putem mreža možete utjecati na trendove i kreirati potražnju za novim proizvodima. Iznimno bitne su Vam i povratne informacije koje pružaju uvid u sliku koju o Vama imaju kupci.

Pametni mobiteli su neizostavni dio današnjeg života, a jedna od njihovih najvažnijih funkcija je pristup društvenim mrežama. Zamislite koji se tu potencijal krije za Vas kao poduzetnika! A gdje su još stolna i prijenosna računala i tableti. U svakom trenutku možete imati izravan pristup do svake osobe koja ima pristup Internetu, a to su danas skoro svi.

Umreženost, uvezanost osoba, poduzeća, proizvoda, informacija i ideja smjerovi su u kojima suvremeni poslovni svijet napreduje. Stoga svaki poduzetnik koji želi ozbiljno graditi svoju poslovnu priču mora biti prisutan prvenstveno na Facebooku, ali i Twitteru i Instagramu čija popularnost u Hrvatskoj iz dana u dan raste.